REGISTRACE
INFORMACE K REGISTRACI ÚČASTI NA KONFERENCI
Registraci k účasti na kongresu proveďte prosím vyplněním on-line registračního formuláře ZDE.
Po obdržení Vaší registrace, kterou budeme považovat za závaznou, Vám bude obratem zasláno potvrzení o registraci a pokyny k platbě. Registrace bude ukončena po obdržení platby poplatku na účet kongresu.
Platba registračního poplatku je rozdělena do dvou možností – včasná a pozdní úhrada. Nebude-li platba za registrační poplatek uhrazena ve stanoveném termínu pro včasnou registraci, bude Váš poplatek za registraci automaticky navýšen na částku platby pozdní. Pro včasnou platbu je rozhodující datum úhrady.
Při registraci vyplňte prosím Vaše ID ČLK. Zajistíme připsání Vašich kreditů do systému celoživotního vzdělávání.
Věnujte prosím pozornost správnému vyplnění Vaší e-mailové adresy pro následnou správnou komunikaci.
POPLATKY KONFERENCE
Registrační poplatek obsahuje: vstup na konference a výstavu firem, konferenční materiály, certifikát s kreditním hodnocením, potvrzení o účasti, občerstvení o přestávkách.
16. 5. 2025 19.00 – 24.00 hodin
- O přestávkách odborného programu bude podáváno občerstvení.
- Po celou dobu konference pro zájemce zajistíme vegetariánskou a bezlepkovou stravu. Žádáme účastníky, kteří požadující tuto stravu, aby uvedli požadavek do poznámky v registračním formuláři. U registrace budete informováni, kde bude pro Vás připraveno občerstvení během konference.
Obědy – POZOR ZMĚNA OPROTI MINULÝM ROČNÍKŮM
- Obědy dne 16. a 17. 5. 2025 nejsou součástí registračního poplatku, objednejte si je u registrace. Nebude-li objednán, nezaručíme na místě možnost zajištění.
- Obědy jsou formou jednotného menu, výdej formou rautu.
- Oběd 17. 5. 2025 je po skončení konference.
Společenská večeře
- 16. 5. 2025 19.00 – 24.00 v místě konání. Večeře bude probíhat dle zvyklostí z minulých let.
UBYTOVÁNÍ
(1 lůžko / noc)
do 31. 3. 2025
1.–30. 4. 2025
od 1. 5. 2025
cena 1 lůžko/noc
cena 1 lůžko/noc
cena 1 lůžko/noc
DŮLEŽITÉ INFORMACE K REZERVACI UBYTOVÁNÍ
- Rezervaci ubytování proveďte na email hotelu hotel@hotelhorizont.cz, tel. +420 499 861 522.
- Pro účastníky konference je stanovena speciální cena ubytování, proto při rezervaci ubytování uveďte že rezervaci provádíte na akci Perinatologické dny (uveďte do těla emailu objednávky nebo při telefonickém kontaktu).
- Objednávku ubytování proveďte co nejdříve, kapacita ubytování je limitována!
- Do rezervace uveďte, s kým chcete být na pokoji ubytovaní, v případě, nebudete-li požadovat ubytování na vícelůžkovém pokoji s konkrétní osobou, budete ubytováni s osobou stejného pohlaví.
- Z důvodu kapacity hotelu budeme využívat plně obsazené dvoulůžkové pokoje.Děkujeme za pochopení.
- Záloha na ubytování bude účtována ve výši 100 %. Na místě bude hrazen místní Poplatek z pobytu a případně parking. Poplatek Městu Pec pod Sněžkou je za osobu 35 Kč/den. (poplatek hradí hosté v hotelu a hotel jej pak převádí městu Pec pod Sněžkou)
- V případě požadavku, aby platba za pokoj byla vystavena na firmu je potřeba při objednávce sdělit IČ firmy, které bude faktura vystavena.
- V ceně je zahrnuta snídaně formou bohatého bufetu, dále free wi-fi v celém hotelu.
- Pro dřívější příjezd nebo případné prodloužení Vašeho pobytu hotel garantuje stejnou cenu ubytování jako při Vaší registraci.
- Cena nezahrnuje místní Poplatek z pobytu ve výši 35 Kč / dospělá osoba / noc. (poplatek hradí hosté v hotelu a hotel jej pak převádí městu Pec pod Sněžkou)
- V ceně není zahrnut poplatek za parkování na střeženém parkovišti přímo u hotelu 100 Kč / auto / noc.
PLATEBNÍ PODMÍNKY
UPOZORNĚNÍ
- Účastnický poplatek uhraďte bankovním převodem – veškeré náležitosti platby získáte z výše uvedených informací a v odpovědi na Vaši registraci.
- Do zprávy pro příjemce uveďte, prosím, příjmení a jméno účastníka.
- K registraci si prosím s sebou vezměte doklad o úhradě pro případ nejasností.
- Daňový doklad Vám bude zaslán na Vámi uvedený email při registraci do 14 dnů po úhradě Vašeho poplatku.
- Pro zajištění rychlejšího chodu registrace Vás žádáme o úhradu platby před konferencí.
- Poplatky jsou stanoveny nejvýhodnější do 31. 3. 2025.
- Nebude-li platba za registrační poplatek uhrazena ve stanoveném termínu pro včasnou registraci, bude Váš poplatek za registraci automaticky navýšen.
- Nebudete-li mít platbu uhrazenou před konferencí a budete chtít hradit v hotovosti, připravte se na hotovostní platbu ve výši Vašeho poplatku.
Platbu konferenčních poplatků ze SLOVENSKA (Zahraniční a SEPA platby):
Pro pokyny k platbě ze Slovenska prosím pošlete na email info@arkon-produkce.cz Nehraďte prosím poplatky dle pokynů pro tuzemské platby. Děkujeme za pochopení.
Živnost pod IČ 69223335 je zapsána v Registru živnostenského podnikání ČR. Je plátce DPH.
STORNO PODMÍNKY
Zrušení Vaší účasti může být pouze písemnou formou na email: info@arkon-produkce.cz
Přijetí Vašeho storna Vám bude emailem potvrzeno. Telefonické storno nebude akceptováno.
ORGANIZAČNÍ ZAJIŠTĚNÍ
Ing. Šárka Martiníková
ARKON produkce
U Chatek 1444/1C
725 25 Ostrava 25
tel.: +420 774 889 264
e-mail: martinikova@arkon-produkce.cz
Živnost oprávněná k organizování konference pod IČ 69223335, plátcem DPH a je zapsána v Registru živnostenského podnikání ČR.